donderdag 17 oktober 2013

Soms sta ik er versteld van hoeveel verschillende materialen ik voor 1 enkele kaart gebruik. Hier dus zo'n voorbeeld.





Gebruikte materialen:
Marianne Design:
Creatables:
 LR0206,LR0261
Craftables:
 CR1253,CR1259
Collectables: 
COL1333, COL1341
Stempel HM9438
Lea'bilitie 45.9029
Joy Crafts:
Paperbloc 6011/0015
Derwent Color Soft kleurpotloden


TIP:

Als ik wat tijd over heb maak ik vaak een voorraadje van kant & klare, veel gebruikte stansjes, die ik in plastic zakjes of doosjes bewaar. Ik denk daarbij bij voorbeeld aan Ivy Corners, vogeltjes, vogelhuisjes etc. Het voordeel is dat je gemakkelijker een lay-out van je kaart kunt maken door de stansjes erop te leggen voor je de kaart definitief afwerkt.

2 opmerkingen:

  1. Hallo Hilde,
    Wat heb je weer een mooie kaart gemaakt.
    Heel leuk met het steentjespapier op de achtergrond.

    Groetjes van Greet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, deze is ook weer heel erg leuk geworden, en inderdaad.... het steentjespapier is helemaal leuk...
    groetjes van Laura.

    BeantwoordenVerwijderen